Näin tehtiin yksi Suomen parhaista
B2B-videokampanjoista

2
B2B-shortlistausta vuoden 2019
LinkedIn Awardseissa
9.9x
ROI mainosbudjetille

Tämä case kertoo siitä, kuinka me V2B:llä toteutimme ostopolun omaan markkinointiimme. Casen yhteydessä avaamme teesejämme, joita voit soveltaa omassa markkinoinnissasi.

Videokampanja näki päivänvalon keväällä 2019. Se ansaitsi shortlistauksia saman syksyn LinkedIn Awardseissa ja saavutti loistavan ROI:n. Vielä mahtavampaa oli se, kuinka moninkertaisesti tämä kampanja maksoi itsensä takaisin.

Mennään nyt siihen, miten tämä voitokas kampanja tehtiin ja mitä asioita otimme suunnittelussa huomioon.
Tästä se lähtee!

Referenssit

Ota yhteyttä

Kiitos! Viestisi on lähetetty.

Oops! Jokin meni vikaan viestiä lähetettäessä.

Osoite

Rikhardinkatu 4 B 20,
00130, Helsinki