Midealab - Ostopolun rakentaminen videon avulla.


Taustaa
Midealab tarjoaa asiakkailleen ulkoistettua koodaushenkilöstöä joustavasti ja kustannustehokkaasti. Yritys halusi tuoda videot osaksi ostopolkua; aina kävijöiden houkuttelusta liidien keräämiseen. Video valittiin päämediamuodoksi, sillä luottamuksen herättäminen oli toinen kampanjan päätavoitteista.


Ratkaisu

Tuotimme huomiota herättäviä mainosvideoita Linkediniin ajamaan liikennettä kotisivuille. Laskeutumissivulle toimme explainer -videon, joka kertoo pähkinän kuoressa Midealabin toiminnasta. Ostopäätöksen tueksi teimme videon, joka kertoo työntekijöiden arjesta Midealabissa.

oTA YHTEYTTÄ

Kiitos! Viestisi on lähetetty.

Oops! Something went wrong while submitting the form :(

Osoite

Rikhardinkatu 4 B 20,
00130, Helsinki