
Tehdäänkö video? No tehdään.
B2B-videoita tehdään aika ad hoc -pohjalta vielä tänäkin päivänä. Silloin videoihin tehdyistä investoinnista ei saada kaikkea irti.
Sitten päädytään miettimään miten vuoden 2018 Halloween-juhlien jatkojen matskua voisi käyttää uusasiakashankinnassa. Emme valitettavasti edes liioittele.
Sen sijaan videot kannattaa suunnitella johdonmukaisesti. Luo asiakkaalle ostopolku, jossa jokaisella vaiheella ja videolla on tarkoitus.
Tämä case kertoo siitä, kuinka me V2B:llä toteutimme ostopolun omaan markkinointiimme. Tulokset olivat mahtavat:
Casen yhteydessä avaamme teesejämme, joita voit käyttää omassa markkinoinnissasi.
Saat casen auki sekä sähköpostiisi täyttämällä yhteystietosi tähän.
Saat meiltä B2B-videomarkkinointiin liittyvää viestintää silloin, kun meillä on uutta ja sinulle hyödyllistä kerrottavaa. Emme spämmää.